Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Σ•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΜΑΡΙΑΝΝΑ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά με φοβερή λεπτομέρεια και πολύ προσεγμένο αποτέλεσμα. Ο χώρος πεντακάθαρος και το προσωπικό πολύ ευγενικό και επαγγελματικό. Σίγουρα θα ξαναπάω, το προτείνω ανεπιφύλακτα! ✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ioanna•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel