Το κατάστημα και το περιβάλλον ήταν πολύ όμορφα και καθαράαπλά δεν μου άρεσε το τελικό αποτέλεσμα και η κυρία που με εξυπηρέτησε.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Σ•Συντήρηση Νυχιών
Δέσποινα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση με έμφαση στις λεπτομέρειες . Σε 45 λεπτά έκανα πεντικιούρ και περιποίηση φτέρνες χωρίς να μείνει κάποια ατέλεια . Πολύ καλή δουλειά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ
Στελα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο περιβάλλον, χωρίς αναμονή κι η Αθήνα εξαιρετική στην δουλειά της!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Κατερίνα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό σερβίς .
Ακριβώς αυτό που ήθελα .
Έμπειρη η κοπέλα που με εξυπηρέτησε και ωραίος άνετος χώρος γενικά .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Stella•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλειες!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Σ•Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών