Έμεινα πολύ ικανοποιημένος από το κούρεμά μου! Ο χώρος είναι καθαρός και προσεγμένος, ενώ ο Δημήτρης ευγενικός και σε κάνει να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή. Άκουσε ακριβώς τι ήθελα και με τις δικές του πινελιές έκανε το αποτέλεσμα άψογο!
Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω σε όποιον θέλει ένα προσεγμένο, επαγγελματικό κούρεμα σε φιλικό περιβάλλον.
Εξυπηρετήθηκε από Δημήτρης Βέργος•Κούρεμα Αντρικό
ΙΩΑΝΝΣ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικός στην δουλειά του!Ωραίος χορός και καθαρός!Το συστήνουμε ανεπιφύλακτα!
Εξυπηρετήθηκε από Δημήτρης Βέργος•Κούρεμα Αντρικό
Δημήτρης•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάρα πολύ καλό κούρεμα και το μπαρμπερικο είναι πολύ ωραίο σαν χώρος .