Με βοηθά με το κόψιμο των νυχιών των χεριών, που ποτέ δεν έκανα. Το κάνω κάθε 23 μέρες και η τιμή είναι μια χαρά, όσον αφορά τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Προτείνω και σε άλλους άντρες να το κάνουν και θα μείνουν ευχαριστημένοι.
Μανικιούρ
Παναγιώτης•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Τινα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πλήρης ικανοποιημενη με τα κορίτσια ολα με την δουλειά τους κ την συμπεριφορά τους