Παρά πολύ καλό θα ξαναπάω μου έκανε πολύ καλή δουλειά!
Πεντικιούρ
Κατερίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη επίσκεψη στο συγκεκριμένο ινστιτούτο περιποίησης.
Το αποτέλεσμα πραγματικά με εντυπωσίασε,καθώς γίνεται πολύ προσεκτική δουλεια,με έμφαση στη λεπτομέρεια,κάτι το οποίο δε συνηθίζεται και αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια τόσο στην Βάσω,όσο και στα κορίτσια που εργάζονται στο συγκεκριμένο χώρο!!!
Εύχομαι να συνεχίσετε την τόσο καλή δουλειά σας!!!!
Νικολετα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και πάντα προσπαθούν να εξυπηρετήσουν ανάλογα την ώρα! Το ενισχυμένο ημιμόνιμο μου κραταει 1 μηνα άθικτο, ενώ πάντα βρίσκουν το χρώμα που θα ζητήσω!