Έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Το κούρεμα του μικρού έγινε ακριβώς όπως το ζήτησα. Τα παιδιά στο κομμωτήριο ήταν ευγενέστατα και με φοβερή υπομονή. Σίγουρα θα τους ξαναπροτιμήσουμε!
Εξυπηρετήθηκε από ΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
Dimitra•29 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα
Εξυπηρετήθηκε από ΚΑΤΕΡΙΝΑ•Χτένισμα
ΛΙΛΑ•30 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος είναι μοντέρνος, πεντακάθαρος και με μια φιλόξενη ατμόσφαιρα που σε κάνει να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή. Το προσωπικό είναι απίστευτα ευγενικό και επαγγελματικό