Η καλύτερη εμειρία που ειχε ο έφηβος γιος μου, σε barber! Ο Δημήτρης είναι καλλιτέχνης!
Εξυπηρετήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
ΑΝΑΣΤΑΣΊΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μαγαζί είναι πολύ καθαρό. Η εξυπηρέτηση άψογη. Το αποτέλεσμα εξαιρετικό.
Εξυπηρετήθηκε από ΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
panagiotis•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και επαγγελματισμός από τον Δημήτρη. Προσεγμένος χώρος, άψογο αποτέλεσμα και προσοχή στη λεπτομέρεια. Ένας πραγματικά έμπιστος κουρέας.
Εξυπηρετήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
Stathis•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και επαγγελματισμός από τον Γιώργο. Προσεγμένος χώρος, άψογο αποτέλεσμα και προσοχή στη λεπτομέρεια. Ένας πραγματικά έμπιστος κουρέας.