Μόνο στο Γιώργο πάμε για το κούρεμα του μικρού! Τον περιμέναμε 1μηνα να γυρίσει από ταξίδι για να τον κουρέψει ο ίδιος
Εξυπηρετήθηκε από ΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
kalliopi•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι εξαιρετικό κομμωτήριο. Ο Τάσος και η Μαρια κουρεύουν τελεια! Δίνουν τέτοια φόρμα στα μαλλια που μπορω να τα κάνω και μόνη μου χωρίς κόπο! Αξίζει πραγματικά να το επισκεφτει κανεις!