Η εμπειρία μου στο κομμωτήριο είναι πάντα ευχάριστη...
Τα ραντεβού τηρούνται στην ώρα τους ,ο χώρος καθαρός και καλαίσθητος και η κοπέλα στην υποδοχή πολύ ευγενική!
Η Κατερίνα συνδυάζει επαγγελματισμό, αμεσότητα και μια δόση χιούμορ!!
Εκτός του ότι φεύγω με υπέροχα μαλλιά κάθε φορά ,φεύγω και με ωραία διάθεση!!!
Εξυπηρετήθηκε από ΚΑΤΕΡΙΝΑ•
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ευαγγελία•19 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση και πολύ καλό κούρεμα. Ο χώρος είναι καθαρός, το προσωπικό ευγενικό και το αποτέλεσμα ακριβώς όπως το ήθελα.
Εξυπηρετήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ•Κούρεμα Αντρικό
Στράτος•20 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Well done!
Εξυπηρετήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
Dimitrios•20 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σταθερός πελάτης πλέον με την κόρη μου. Συνεπείς, γρήγοροι, ευγενικοί, καθαροί, περιποιητικοί και καθόλου δήθεν. Κερδίζουμε σε κούρεμα, κερδίζουν σε πελάτες. Αλήθεια σε ένα τέτοιο κομμωτήριο δεν κλαίω τα λεφτά μου.
Εξυπηρετήθηκε από ΚΑΤΕΡΙΝΑ•Κούρεμα Αντρικό
ANASTASIOS•21 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά
Εξυπηρετήθηκε από ΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ•Τριμάρισμα και Ξύρισμα Γενειάδας