Φιλικό περιβάλλον και επαγγελματίες που αγαπούν την δουλεία τους, πάντα μένω απόλυτα ικανοποιημένος.
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και άψογο αποτέλεσμα σε κάθε επίσκεψη!
Εξυπηρετήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
Αντώνης•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια
Εξυπηρετήθηκε από ΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
ΝΙΚΟΛΑΟΣ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
The best team !
Εξυπηρετήθηκε από ΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
Anna•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν ήθελα καθόλου να κάνω κριτική, αλλά μετά από σχεδόν 1 εβδομάδα που έχει περάσει απ' το κούρεμα μου νιώθω υποχρεωμένη. Ενώ το περιβάλλον είναι θελκτικό και οι άνθρωποι ευγενικοί, το κούρεμα ήταν απογοητευτικό. Δεν στρώνει με τίποτα και φαίνεται απεριποιητο καθώς υπάρχουν πάρα πολλές ασυνέπειες στο μήκος και τα μαλλιά αραιωθηκαν με το ψαλίδι πολύ περισσότερο απ' ότι αντέχει το κεφάλι μου. Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που εκοψα μαλλιά που περίσσευαν απ' τα υπόλοιπα γυρνώντας σπίτι..