Επισκέφθηκα το κατάστημα της Θέρμης κ για άλλη μια φορά έχω μείνει πλήρως ευχαριστημένη! Ο χώρος είναι πεντακάθαρος, το προσωπικό φιλικό κ πρόσχαρο, σε εξυπηρετούν πάντα στην ώρα τους χωρίς ιδιαίτερη αναμονή, είναι σωστοί επαγγελματίες! Τους συνιστώ!
Εξυπηρετήθηκε από ΚΑΤΕΡΙΝΑ•
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Eleftheria•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Everithing was perfect
Εξυπηρετήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ•Κούρεμα Αντρικό
Ivan•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση όπως πάντα!!!
Κούρεμα ΑντρικόΔείξε όλες τις κριτικές…
Μιχάλης•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών! Συγχαρητήρια!