Τέλειο κούρεμα από την Μαρία . Από μακρύ ίσιο καρέ μου έκανε φιλαριστα . Έδωσε προσοχή στις άκρες γιατί τα μαλλιά μου είναι λεπτά , ώστε να μην φαίνονται ακανόνιστα. Το περιβάλλον είναι φιλικό και η Μαρία εμπνέει εμπιστοσύνη. Αφήνομαι στα χέρια της και το αποτέλεσμα με ικανοποιεί παντα .