'Ολα πήγαν καλά.
Το παιδί που κούρεψε τον γιο μου δεν ήταν τόσο σχολαστικό όσο είναι οι υπόλοιποι υπάλληλοι τις προηγούμενες φορές που έχουμε επισκεφτεί το κατάστημα.
Παρόλα αυτά το αποτέλεσμα ήταν οκ.
Εξυπηρετήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ•Κούρεμα Αντρικό
Μυρτώ•6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όταν θέλω το καλύτερο επιλέγω το συγκεκριμένο κατάστημα,η Μαρία πρόσχαρη και πρόθυμη να με ευχαριστήσει ότι και αν της ζητήσω. Νιώθω τόσο φιλικά σαν να την ξέρω χρόνια