5 αστέρια είναι λίγα!Τέλειο κούρεμα και η βαφή ακριβώς όπως την ήθελα.Πολύ καλές τιμές για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν.Ευχαριστώ πολύ όλη την ομάδα κ κυρίως την Κατερίνα που ήταν τόσο ευχάριστη και με περιποιήθηκε με τον καλύτερο τρόπo!
Εξυπηρετήθηκε από ΚΑΤΕΡΙΝΑ•
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Δέσποινα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ αξιόλογο κούρεμα που ταιριάζει στις αναλογίες κάθε προσώπου!
Εξυπηρετήθηκε από ΑΜΠΑΤΖΙΔΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
Δημήτρης•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα όλα!
Εξυπηρετήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
ΑΝΑΣΤΑΣΊΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η συνολική εμπειρία στο αντρικό κούρεμα ήταν πολύ καλή!!