Οσον αφορά τον χώρο εξαιρετικός!!! Επαγγελματισμος από ολους, από την υποδοχή μέχρι την αποχώρηση!
Ο Βασίλης εξαιρετικος, εγώ πλεον τον εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια!!! Και σαν χαρακτήρας αλλά και σαν επαγγελματίας!!! Χιλια μπραβο
Εξυπηρετήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ•Κούρεμα Αντρικό
Κωνσταντίνος•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά επισκέφτηκα το κομμωτήριο, το προσωπικό ευγενικό και με το χαμόγελο στα χείλη! Η Μαρία που μου έκανε βαφή, κούρεμα και χτένισμα, άψογη επαγγελματίας!!! Συγχαρητήρια!!!!
Εξυπηρετήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Γυναικείο Κούρεμα
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά επισκέφτηκα το κομμωτήριο, οι κοπέλες ευγενικές με το χαμόγελο στα χείλη. Η Μαρία που μου έκανε βαφή, κούρεμα και χτένισμα εξαιρετική και άψογη επαγγελματίας! Συγχαρητήρια!!!!
Εξυπηρετήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Βαφή Μαλλιών
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικός χώρος, επαγγελματίες με πολύ καλά προϊόντα οπότε και το αποτέλεσμα ήταν τέλειο!!! Η Μαρία είναι καταπληκτικό άτομο και αστέρι στην δουλειά της!!!