Η συντήρηση κράτησε 2,5 ώρες. Το μήκος και σχήμα νυχιών δεν βγήκε όπως θα ήθελα, για να μην τα λιμάρει τα έκοψε με νυχοκόπτη με αποτέλεσμα να κοπούν περισσότερο από αυτό που ζήτησα . Η γεωμετρία των νυχιών ήταν κάπως αλλόκοτη και τα νύχια δεν έχουν όλα το ίδιο/μήκος, σχήμα (σε επίπεδο πολύ εμφανές, όχι μικροδιαφορές). Ηταν κάτι το οποίο ανέφερα και εκείνη διαφώνησε.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Εμμανουέλα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευχάριστη ατμόσφαιρα τέλειο αποτέλεσμα!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•Μανικιούρ
Βάσω•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καταπληκτική δουλειά, ευχαριστώ ☺️💖🌸
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρήνη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχη εμπειρία και τέλειο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ