Τα κορίτσια είναι φοβερά και σαν άτομα και σαν επαγγελματίες! Απολαμβάνω το μανικιούρ μου κάθε φορά που πάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•Μανικιούρ
Κατιάννα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
τέλειος χώρος ευγενικό και ικανότατο προσωπικό!
Μανικιούρ
Joanna•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
εξαιρετικό αποτέλεσμα, γρήγορο και προσεκτικό. άριστη επαγγελματίας. γενικά αγαπημένη επιλογη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο
Κοριννα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πηγαίνω συχνά και θα συνεχίσει να ειναι η πρώτη μου επιλογή. εξαιρετικές επαγγελματίες, άριστο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Πεντικιούρ
Κοριννα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εμένα με εξυπηρέτησε η Δέσποινα, η Veera με κέρασε κόκα κόλα. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣Εξαιρετικά και τα δύο κορίτσια. Όλα τέλεια σ αυτό το μαγαζί 💕💕💕💕💕💕💕 Ευχαριστώ !!!🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹