Η Βίρα είναι εξαιρετική, πολύ λεπτομερής και προσεκτική σε όλα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρίζα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλειο μανικιούρ, η Βιρα είναι πολύ καλή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•Μανικιούρ
Natalia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η υπάλληλος πάρα πολύ εξυπηρετική, σχολαστική και ευχάριστη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Δήμητρα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επαγγελματισμός, καθαριότητα, συνέπεια και κατανόηση της αργοπορίας λόγω δυσκολίας εύρεσης πάρκινγκ. Λόγω νυχιών που μπαίνουν στο δέρμα απαιτείται προσεκτική καθαριότητα και περιποίηση των νυχιών του ποδιού που πάντα γίνεται με την απαραίτητη φροντίδα και προσοχή.