Ευχάριστο περιβάλλον, ποιοτική δουλειά και οι κοπέλες εξαιρετικές πάντα με χαμόγελο.
Μανικιούρ
Amalia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Super εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•Πεντικιούρ
Maria•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Θα το προτιμήσω ξανά!
Πεντικιούρ
ΕΛΕΝΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολυ ευγενικες και ευχαριστες και οι δυο κοπελες. Η Veera γρηγορη και αποτελεσματικη.
Θα ξαναπαω σιγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ευρυδίκη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Παρά πολύ καλή δουλειά, με έμφαση στη λεπτομέρεια και καλές τιμές! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη με το nail art που κάναμε, αλλά και από τις προηγούμενες επισκέψεις μου.