Τέλεια εξυπηρέτηση και φοβερή δουλειά!Σίγουρα με έχουν κερδίσει ως πελάτη.Το αποτέλεσμα έχει διάρκεια και είναι καταπληκτικά τα κορίτσια εκεί!
Μανικιούρ
Ευαγγελία•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα πολύ καλά. Ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον,
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•Μανικιούρ
Konstantina•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καθαρός χώρος.
Το προσωπικό ευγενικό και σε κάνει να νιώσεις άνετα αμέσως.
Η Veera είναι πολύ καλή επαγγελματίας, δίνει προσοχή στη λεπτομέρεια κι έμεινα πολύ ευχαριστημένη.
Θα πάω σίγουρα ξανά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρηνη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τα κορίτσια είναι υπέροχα και κάνουν καταπληκτική δουλειά. Σας ευχαριστούμε:)