Παρά πολύ καλά όλα . Ηταν καθαρό το κατάστημα ευγενική η κοπέλα και επειδή βρίσκεται και σε πολύ βολικό σημείο θα ξαναπάω σίγουρα . Μόνο λίγο μου έκοψε έντονα τα πετσακια και πόνεσα αλλά κατανοώ ότι καμία φορά μπορεί να συμβεί και αυτό .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ
Myrto•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ηταν ολα μια χαρα απλά μεσα σε δυο εβδομάδες το υλικό σηκώθηκε, σε κοντο νυχι μαλιστα. Παρόλα αυτα θα έδινα μια δεύτερη ευκαιρία. (Έκανα ημιμονιμο οχι ακρυτζελ τελικά)
Μανικιούρ
Ναντια•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εκανα πετικιουρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Denisa•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•Πεντικιούρ
Γεώργογλου•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καθαρό περιβάλλον φιλική εξυπηρέτηση ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Veera•Μανικιούρ Ημιμόνιμο