Πολύ καλή δουλειά! Συστήνω ανεπιφύλακτα το συγκεκριμένο μέρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ
ioanna•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευχάριστο περιβάλλον ευγενικές κ ευχάριστες οι κοπέλες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ
Βάσω•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πολύ ωραίο αποτέλεσμα και περιποίηση!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ
Δήμητρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική εμπειρία! Τα νύχια μου βγήκαν πραγματικά υπέροχα — προσεγμένα, συμμετρικά και ακριβώς όπως τα ζήτησα. Η τεχνίτρια ήταν ευγενική, επαγγελματίας και πολύ σχολαστική στη δουλειά της. Ο χώρος ήταν καθαρός, άνετος και ήρεμος, κάτι που έκανε όλη τη διαδικασία ακόμη πιο ευχάριστη.
Το αποτέλεσμα είναι ανθεκτικό και κομψό, και σίγουρα θα ξαναπάω. Το προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Νεφελη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη από την δουλειά της τεχνητριας. Ηταν το πρώτο μαγαζί στην Αθήνα που είδα να χρησιμοποιεί LALOO. Επισης, για τη συντήρηση δόθηκε όλος ο χρόνος που χρειαζόταν (2 ώρες) και σε γενικές γραμμές ήταν μια πολύωραία εμπειρία !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel