Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πόπη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καταπληκτική εξυπηρέτηση.ομορφο και καθαρό περιβάλλον.φιλικες και ευγενικές κυρίες.
Οπωσδήποτε να προτιμήσετε αυτό το καταπληκτικό χώρο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πόπη•Πεντικιούρ
ΜΑΡΙΑ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πολύ καλή εξυπηρέτηση, πολύ καθαρό μαγαζί
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πόπη•Μανικιούρ
NATASA•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πολύ καλή εξυπηρέτηση και η υπηρεσία τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πόπη•Μανικιούρ
Βασω•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχο περιβάλλον, καθαρό, η ιδιοκτήτρια άριστη επαγγελματίας, ευχάριστη πάντα με χαμόγελο !Το ίδιο και τα κορίτσια που εργάζονται μαζί της αντιμετωπίζουν τον πελάτη με ευγένεια, σεβασμό και χαμόγελο!Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα !