Καθαρός και όμορφος χώρος.Βασικες υπηρεσίες αλλά επαγγελματική αντιμετώπιση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Πεντικιούρ
Eleni•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα ηταν εξαιρετικά έμεινα παρα πολυ ευχαριστημένη απο το αποτελεσμα η Μαρία και η Τζούλια ειναι πολυ καλες στην δουλεια τους που κοιτουν και την λεπτομερια ακομα και η ιδιοκτητρια του μαγαζιου σε κανει να νιωθεις πολυ ομορφα!!! Μπράβο σε όλη την ομάδα ❤️❤️❤️