Ενα μέρος όπου μπορείς να αφεθείς να σε περιποιηθούν. Τα κορίτσια όλα χαμογελαστά και έμπειρα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα
Μανικιούρ
Βαρβάρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΤΕΛΕΙΟ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ!
Μανικιούρ
ΕΛΕΝΗ Μ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
very good
Μανικιούρ
Mariniki•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα καλά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πόπη•Μανικιούρ
Artemis•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένας υπέροχος χώρος, ευγενείς άνθρωποι, με άρτιο επαγγελματισμό, πάντα με το χαμόγελο και την καλή τους διάθεση. Μένω πάντα ικανοποιημένη και με το παραπάνω από τη δουλειά τους και το πόσο τυπικοί είναι στα ραντεβού τους. Δεν τους αλλάζω!