Ευγενέστατο και πρόθυμο προσωπικό, γνώστες του αντικειμένου. Το Nail Lounge στην Άνοιξη, το ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα, πλέον το επισκέπτομαι ανελλιπώς. Επίσης οι τιμές τους είναι σωστές και οι συμβουλές που δίνουν, δείχνουν ανθρώπους που νοιάζονται. Είναι επαγγελματίες σε όλα τους.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βανίτα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τα κορίτσια είναι εξαιρετικά, με πολλή προσοχή στη λεπτομέρεια και πολύ όμορφα αποτελέσματα! Συνιστώ ανεπιφύλακτα