Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Πολύ καλές υπηρεσίες με άψογο αποτέλεσμα που διαρκεί!οι κοπέλες όλες ευγενικές και χαρούμενες!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
γωγω•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
!!!!!!!!!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Pinelopi•3 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά στο κέντρο αυτό. Έκανα εξπρές ημιμόνιμο πάνω σε πολυ αδύναμο νύχι και μετά από αφαίρεση ημιμόνιμου (από άλλο κατάστημα). πάνω από μια εβδομάδα μετά και ενώ ήμουν σίγουρη ότι το νύχι μου θα έσπαγε/χάλαγε κτλ, είναι σα να μην πέρασε μια μέρα!! η τζούλια επίσης γλυκύτατο πλάσμα