The girls are great and very friendly- love the manicure and can’t wait to go again
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Eirini•6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν πολύ όμορφα από το περιβάλλον αλλά και την υπηρεσία. Το μόνο που με απογοήτευσε ήταν πως με χρέωσαν έξτρα πέντε ευρώ για αφαίρεση ημιμόνιμου επειδή ήταν από άλλο κατάστημα ειδάλλως δε θα χρέωναν