What should I stay after so many years I am going there. Nice service, nice and well-educated professionals, polite, smilly. They would do everything to make you feel happy in and out. Love them.
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Carole D.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη 🙂
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ επαγγελματική δουλειά
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Eleni•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αφαίρεση εξαιρετική, αλλά το ημιμονιμο διήρκησε λίγο κ σπάσανε νυχια