Γεια σας αυτό το κατάστημα με εντυπωσίασε πολύ για τον επαγγελματισμό του! Δεν περίμενα τόσο καλά αποτελέσματα! Θα συνεχίσω να το υποστηρίζω και για άλλες δραστηριότητες που έχει! Το κυριότερο για τη θεραπεία μου είναι μόνο ότι μου έχει κρατήσει αρκετό καιρό αυτό είναι πολύ σημαντικό!
Μανικιούρ Mini
Anna Konstantinidi•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή κ αποτελεσματική!
Πεντικιούρ
Κοντοπουλου Ν.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαλένα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα στο μαγαζί και ενώ έχω ξαναπάει για εξπρεσ μανικιουρ, αυτήν την φορά δεν μου προσφέρθηκε ουτε νερό η κοπέλα οριακά ήξερε να κόβει πετσάκια και μου έκανε ενα βαψιμο τραγικό , εχω και φωτό Αναγκαστικα να παω αλλού να ξανακάνω μαινικιουρ.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά και εξυπηρέτηση, τεράστια ποικιλία σε χρώματα