Επισκέφτηκα πρώτη φορά το κατάστημα κι έμεινα ευχαριστημένη. Σίγουρα θα ξαναπάω.
Πεντικιούρ
Bibh•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικό προσωπικό, με υπομονή και ενσυναίσθηση .Επισης η υπέυθυνη έδειξε ευελιξία και κατανόηση οταν χρειαστηκε να ακυρωσω και να μεταφέρω το ραντεβου μου!