Όλα τα κορίτσια ήταν ευγενέστατα και πολύ εξυπηρετικά
Μανικιούρ
ΑΡΤΕΜΙΣ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ο Χώρος και η εξυπηρέτηση ήταν καταπληκτική! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Μανικιούρ
ΑΡΤΕΜΙΣ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μ
Πεντικιούρ
Νάντια Δ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος, με εύκολη πρόσβαση και θέση για πάρκινγκ. Οι κοπέλες πολύ ευγενικές και η δουλειά της Μαρίας (αφαίρεση ημιμόνιμου στα χέρια και εκ νέου μανικιούρ και ημιμόνιμο) εξαιρετική.