Η Αρετή είναι καταπληκτική, γρήγορη καί άψογη στη δουλειά της
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Vicky•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον και προσωπικό
Συντήρηση Νυχιών
ΚΟΚΚΑΛΗ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία δεν με είχε περιποιηθει άλλη φορά, αλλά, ήταν το αποτέλεσμα πολύ καλό! Με συμβούλευσε σε 1 δίλημμα που είχα, την άκουσα και τελικά είχε δίκαιο σε αυτό που έλεγε ! Πολύ καλή στη δουλειά της και στο σχέδιο που ζήτησα!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΒΙΒΗ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν πολλή χαρούμενη, χαμογελαστή και ευχάριστη. Ο,τι της ζητήθηκε, το σχεδίασε μια χαρά! Και 1 νύχι που ήταν σπασμένο, το <<τακτοποιησε >>. Μπράβο της!