Ξεκίνησε το μανικιούρ στην ώρα που είχε κανονιστεί, χωρίς αργοπορία. Ευχάριστη ατμόσφαιρα, όλα τα κορίτσια πρόθυμα και χαμογελαστά (από την υποδοχή, την εύρεση χρώματος μανω, έως την τεχνιτρια)! Ευχαριστώ πολύ την Έλενα! Είναι πολύ αξιολογη!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΒΙΒΗ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι ιδιαιτέρως ευχαριστημένη από την ευγένεια και την προθυμία των κοριτσιών.
Ελένη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την δουλειά και την ευγένεια του προσωπικού.