-1 / τα μαλλιά μου πλύθηκαν με παγωμένο νερό μετά το χρωματισμό επειδή δεν είχαν απομείνει ζεστό νερό....
2..Μετά τη θεραπεία της κεφαλής, δεν υπήρχε ξανά ζεστό νερό και πρέπει να περιμένουμε;??Τότε με πότισαν από το βραστήρα
3.Πολλή λανθασμένη οργάνωση αυτών των υπηρεσιών
+NIKI
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίκη Νικολετσέα•
Μασάζ ΚεφαλήςΔείξε όλες τις κριτικές…
Liza•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οοοοοοοοο,τι καλύτερο υπάρχει !!!!!! Καταπληκτικά παιδιά και φυσικά υπέροχο αποτέλεσμα !!!!
Βαφή Ρίζας για ΓυναίκεςΔείξε όλες τις κριτικές…
Νίκη Μ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κούρεμα !! Πολύ φιλικό περιβάλλον♥️
Γυναικείο Κούρεμα
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι καλύτεροι στο είδος τους ❤️❤️
Πιάσιμο ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Κυριακή•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εξυπηρέτηση. Έμεινα πλήρως ικανοποιημένη από το κούρεμα κ η θεραπεία ενυδάτωσης είναι έκανε τα μαλλιά μου τέρμα απαλά κ λαμπερά.