Πήγα πρώτη φορά σε αυτό το κομμωτήριο και πραγματικά ενθουσιάστηκα! Ο Γιώργος ήταν πάρα πολύ ευχάριστος, επαγγελματίας και γνώστης του αντικειμένου. Με έκανε να νιώσω άνετα από την πρώτη στιγμή και πρόσεξε κάθε λεπτομέρεια στην αλλαγή στα μαλλιά μου, όπως ακριβώς του ζήτησα. Όλα τα παιδιά ήταν ευγενικά και φιλικά, γενικά το vibe του χώρου ήταν πολύ θετικό. Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Εξυπηρετήθηκε από Νίκη Νικολετσέα•Βαφή Μαλλιών
ΦΡΟΣΩ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αψογη εξυπηρέτηση και άψογο αποτέλεσμα όπως κάθε φορά μπράβο στην υπέροχη ομάδα!!!!!
Βαφή Ρίζας για Γυναίκες
Ευα Λ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άμεση, συνεπής στα ραντεβου χωρίς καθυστέρηση, καθαρή με αποστειρωμενα εργαλεία, υψηλή ποιότητα στα βερνίκια, φιλικό κλιμα, επαγγελματίες σε όλες τις υπηρεσίες!Συστήνω ανεπιφύλακτα.
Μανικιούρ
Κοψαφτη Μ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση, υπέροχη περιποίηση, καταπληκτικό αποτέλεσμα! Ομάδα με κατάρτιση και επαγγελματισμό. Χαμογελαστοί άνθρωποι με κέφι κι αγάπη για τη δουλειά τους! Μπαίνεις στον χώρο και ξεφεύγεις από την καθημερινότητα..! ❤️