Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι με το μέρος, το προσωπικό και το αποτέλεσμα!
Παιδικό Κούρεμα
ΠΟΛΥΒΙΟΣ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχουμε ξαναπάει για κουρεμα ολα αψογα
Εξυπηρετήθηκε από Μαρια •Παιδικό Κούρεμα
Μαραμπιδου•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία ατμόσφαιρα!!!!
Εξυπηρετήθηκε από Μαρια •Παιδικό Κούρεμα
Σοφία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγαμε τα δύο παιδάκια μας για κούρεμα και το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό. Το ένα παιδί μας ήταν η δεύτερη επίσκεψη του στο χώρο και παρότι γκρινιάρης πολύ τα πήγαμε πάρα πολύ καλά, το δεύτερο παιδί μας στην πρώτη επίσκεψη του ήταν πολύ ήσυχο και πολύ συνεργάσιμο και τα δύο χάρη στην Εβελίνα, ξέρει να τα ηρεμεί. Το αποτέλεσμα και στα δύο ήταν φανταστικό, ακόμα τα χαζεύουμε! Ευχαριστούμε πολύ!