Αν και ειχα επισκεφθεί το κατάστημα στο παρελθόν ήταν λιγο άβολο το περιβάλλον και η ατμοσφαιρα βαρια!!
Είπα να ξαναδώσω μια ευκαιρία και αυτή τη φορά έμεινα πολύ ευχαριστημένη.. οι κοπέλες ήταν πολύ ευγενικές και πρόθυμες και η εξυπηρέτηση άμεση!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Χρυσούλα Γ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρα Σ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ήταν τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Καράμπελα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα μένω πολύ ευχαριστημένη από όλα, υπηρεσίες και περιβάλλον, δεν το αλλάζω!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο