τέλεια εξυπηρέτηση, φοβερή δουλειά, καθαριότητα και περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Nail Art
Dimitra S.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα είμαι πολύ ευχαριστημένη από το το αποτέλεσμα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Rozalia•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πεντικιούρ μου ήταν υπέροχο! Η προσοχή στη λεπτομέρεια ήταν καταπληκτική. Σίγουρα θα ξαναέρθω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ
Hannah•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η σταθερή επιλογή μου για την περιποίηση των άκρων μου. Εξυπηρέτηση με ευγένεια κι επαγγελματισμό κάθε φορά. Όλες οι τεχνίτριες καταρτισμένες στη δουλειά τους κ με πολύ ωραία ενέργεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Μανικιούρ
Γωγώ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ❤️
Αθήνα Άννα
Βασιλική Ολυμπία !!!
Ολες εξαιρετικές και αποτελεσματικές!!