Εξαιρετικό προσωπικό και καθαρός,περιποιημένος χώρος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Elpis•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο κατάστημα και εξυπηρετικό προσωπικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Elpis•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Δημητρα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν η 2η επίσκεψή μου γιατί την πρωτη φορά πραγματικά είπα πως βρήκα αυτό που έψαχνα. Δυστυχώς, όμως, βρήκα άλλες υπαλλήλους αυτήν την φορά (μόνο μια γνώριμη) και με προβλημάτισε. Το πεντικιούρ ήταν αξιοπρεπές αλλά δεν μου άρεσε το λιμαρισμα κι η υπερβολική χρήση τροχού.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ
Λυδία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καθαρός χώρος, σχολαστική η κοπέλα, ευγενική η ιδιοκτήτρια! τα νύχια μου γίνανε υπεροχα!