Όμορφο και φιλικό περιβάλλον. Τα κορίτσια υπέροχα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο
ΧΡΥΣΟΥΛΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Νομίζω ότι δεν ήταν τόσο προσεκτική στο βάψιμο των νυχιών και το σχήμα δεν ήταν καλό,ήταν κάπως τρακτερωτα τα νύχια μετά,φταίω και εγώ που δεν το πρόσεξα εκείνη την ώρα για να το πω.Αν θα κρατήσουν δεν ξέρω. Ελπίζω ναι!
ΜΑΡΙΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο