Ο χώρος είναι καθαρός και ευχάριστος. Το πεντικιούρ Οκ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Πεντικιούρ
ΕΛΕΝΑ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρήνη•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος, με ευγενικό προσωπικό και εξαιρετική εξυπηρέτηση.Μένω πάντα πολύ ευχαριστημένη από το manicure μου, με προσοχή στη λεπτομέρεια και πολύ καλό αποτέλεσμα με διάρκεια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Νικη•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αθήνα είναι πολύ καλή επαγγελματίας, φιλική και με νοιαξιμο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ
Giota M.•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο πεντικιούρ με διάρκεια ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο