Im very disappointed. over the time I discovered they deserve 0. they keep changing my appointment every time, and the last one is the worst, I've waiting for a month and they cancel it the last minute without checking if ihave other commitments.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Myriam•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος και καθαρός χώρος. Πολύ εξυπηρετικό προσωπικό.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Stella•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Very last minute booking was handled very promptly and professionally. I will be back for sure 😊
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Marie•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικόοοο🌸🌸
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Μανικιούρ