η 3η φορα σερι που επιλεω το συγκεκριμενο καταστημα γιατι ειμαι πολυ ικανοποιημενη !! <3
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 7
ALEXANDRA•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη η Αλεξανδρα, οπως παντα! Καθαρο και κομψο αποτελεσμα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Ολγα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα όλα μια χαρά!Όλα τα κορίτσια εξαιρετικά .Πρόθυμες να εξυπηρετήσουν πάντα .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
ΧΡΙΣΤΙΝΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα πάρα πολύ προσεκτική και εξαιρετική στη δουλειά της. Επαγγελματίας και χωρίς να βιάζεται, ήθελε το καλύτερο αποτέλεσμα. Θα ήθελα να αναφερθεί εξαρχής από τον κύριο στην reception ότι υπάρχει 5(!) ευρώ έξτρα χρέωση για το γαλλικό.