Υψηλά στάνταρς όπως πάντα! όλες οι τεχνίτριες είναι άψογες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Νικολέτα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα οπως παντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
DZ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολυ ευχαριστημένη με το πεντικιουρ μου, ευχαριστώ πολυ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Ismini•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ειχα επιλέξει μεσω της εφαρμογης να κάνω σχημα και ημιμονιμο με αφαιρεση (17 ευρω) και ειχα πληρωσει μεσω της εφαρμογης. Οταν εφτασα ο υπευθυνος χωρις να το ακουσω ειπε στην κοπελα να μου κανει πεντικιουρ. Οταν καταλαβα τι κάνει, της ειπα οτι αλλη υπηρεσια ειχα διαλλεξει αλλα εκεινη μου ειπε αλλη οδηγια ειχα και τωρα εχω κανει το ενα ποδι οποτε θα κανω και το αλλο. Τελικα για δικο τους λαθος, και ενω ο συνολικος χρονος ύπηρεσιας ηταν μικροτερος του πεντικιουρ, με εβαλαν να πληρωσω 30 ευρω.