Ηταν ολα πολυ καλα! Η κοπελα που με εξυπηρετησε ευγενεσταση και πολυ λεπτομερης! Μου εκανε ακριβως ο,τι ζητησα (απο φωτογραφια) και με μεγαλη προσοχη στη λεπτομερεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
ALEXANDRA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Best experience ever! Thank you so much!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
Lila•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενικό προσωπικό, πολύ καλή δουλειά, πηγαίνω χρόνια και δεν το αλλάζω!