Όλα υπέροχα, ευγενεσταρο προσωπικό. Πολύ λεπτομερής δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 6
Στέλλα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικό μαγαζί με υπέροχα κορίτσια! Η δουλειά τους είναι αξιοθαύμαστη και κάνουν τα πάντα για να εξυπηρετήσουν όλο τον κόσμο. Συγχαρητήρια και στους ιδιοκτήτες για την ευγένειά τους! Πολλά συγχαρητήρια!
ΚΑΡΑΜΠΑ ΔΩΡΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση! Το πεντικιούρ πολύ καλό! Εμεινα αρκετά ικανοποιημένη!