Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Παΐδα•Πεντικιούρ
Σελήνη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά στο μαγαζί! πολύ ζεστός χώρος! Η ιδιοκτήτρια πολύ καλό κορίτσι ευχαρο. Το μαγαζί καθαρό πολύ μέσα στην στοά και ας είναι μικρό. Η Ελένη πολύ καλή κοπέλα ευγενική και μου έκανε καλή δουλειά.
Πεντικιούρ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φιλικό προσωπικό και άριστη εξυπηρέτηση, πολύ καλό αποτέλεσμα.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αλεξάνδρα Μ.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά τα κορίτσια, σοβαρά και με επαγγελματισμό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα Παΐδα•Πεντικιούρ