ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΗ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΛΛΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΧΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ
Αποτρίχωση με Κερί Hollywood
K•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άριστα..0 παράπονα.
Αποτρίχωση με Κερί για Άντρες
Panagiotis•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ελένη ήταν ευγενική, το στούντιο καθαρό και έχει πολύ βολική τοποθεσία. Όμως η ποιότητα δουλειάς ήταν χάλια. Δεν έδωσε αρκετή σημασία στη λεπτομέρεια. Γύρω γύρω το βάψιμο ήταν ακανόνιστο. Κάποια σημεία η βαφή εξείχε με αποτέλεσμα να πιάνεται πάνω στα μάλια μου ή σε ύφασμα από την πρώτη ώρα. Το χρώμα άγγιζε το δέρμα και σηκώθηκε την δεύτερη μέρα. Δεν φτιάχνω τα νύχια μου συχνά, αλλά όσο αφορά ποιότητα ήταν το χειρότερο μανικιούρ που είχα μέχρι τώρα. Λυπάμαι αλλά είναι η αλήθεια.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Penny•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος, με ευχάριστη ατμόσφαιρα! Τα κορίτσια είναι ευγενικά και πολύ φιλικά! Πολύ ωραίο αποτέλεσμα στο μανικιουρ!