άνθρωποι που σου δίνουν λύσεις ακόμα κ αν δεν είσαι καθημερινός πελάτης. θα ξαναπάω σίγουρα.
Κίτσιου•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα απολύτως ευχαριστημένη με την υπηρεσία.Τα παιδιά στην υποδοχή με χαμόγελο και το κορίτσι που μ έκανε το πεντικιούρ ευγενέστατο κ έκανε το πεντικιούρ με προσοχή κ λεπτομέρεια.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Sofi•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά και ωραίοι τύποι
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΙΩΑΝΝΑ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν η πρώτη επίσκεψη στο μαγαζί και έμεινα πολύ ευχαριστημένη.